ليه أنت محتاج تعمل موقع إلكتروني لشركتك على الانترنت؟
الأجابة على السؤال ده متقسمة لعدة أجزاء ولازم أنت كصاحب نشاط تجارى أو صناعي أو لو أنت موظف مسئول عن التسويق فى شركتك لازم تحطها فى أعتبارك.
رقم 1:
عدم وجود موقع إلكتروني محترم خاص بشركتك أو حتى لو عندك موقع ولم تقم بتجديدة ، بقالك فترة دا بيدي إنطباع لعملائك أن حجم أعمالك صغير ومش بتطور من نفسك وده بيدي صورة سلبية عن جودة المنتج و الخدمة اللي أنت بتقدمهم لأن اللي مش مهتم بتطوير طريقة عرض منتجاتة يبقى أكيد مبيطورش المنتج نفسه لأن عقليته مش مهتمة بالتطوير بعكس الشخص اللي بيهتم بتطوير أساليب عرض منتجاته وخدماته.
التطوير اللي بيعمله بشكل مستمر بيدّي إنطباع جيد جداً للعملاء وبيدي حجم للشركة أكبر من حجمها في السوق وبيدي المنتج نفسه سمعة لأن الناس بتحس أن شركتك بتبحث عن التجديد وبتطور من نفسها وبالتالي بتحصل على نصيب أكبر وسمعة أحسن من اللي مبيقومش بتطوير موقعة الالكتروني.
رقم 2:
ودي مهمة جداً جداً
بمجرد ما عملت الموقع الألكتروني بتاعك بشكل محترم وأحترافي بتقوم الشركة بعمل أرشفة ليك فى محركات البحث زي GOOGLE و BING و YAHOO وغيرها من محركات البحث بأضافة موقعك لكلمات بحثية خاصة بمجال شركتك
وبتقوم الشركة بعمل باقة أعلانات على الفيس بوك وجوجل مدفوعة علشان تنشط عملاءك لزيارة موقعك الألكتروني وتخليك تشعر بالفرق لما تلاقي عملاء جدد بيتصلوا يشتروا منتجاتك.
لمعرفة أسعار تصميم المواقع أو أترك رقم الهاتف فتعليق على الخاص وسيتم التواصل معكم
شاركونا بأقتراحتكم و تواصلوا معنا على:
01225591227
22604761 02
أو أرسل رسالة خاصة علي الصفحة برقم هاتفك وسوف نتواصل معك مباشرة
أو أبعت بريد الكتروني علي info@appsrobo.com
Visit us: http:\\.appsrobo.com
مقال : 27

Comments

Popular posts from this blog